WYBIERZ LOGO, KTÓRE SPRZEDAJE, ZACHWYCA SWOJĄ PROSTOTĄ I ZAPADA W PAMIĘĆ KLIENTOM!

Logo Twojej firmy będzie widoczne na stronie internetowej, wizytówkach i innych materiałach promocyjnych
– dlatego powinno być:

Logo Twojej firmy będzie widoczne na stronie internetowej, wizytówkach i innych materiałach promocyjnych
– dlatego powinno być:

a

PROSTE

ROZPOZNAWALNE

ORYGINALNE

Przypomnij sobie logotypy znanych marek, takich jak na przykład Apple, Coca-Cola czy Puma. Każdy z nich zachwyca swoją prostotą.

Zamieszczone znaki graficzne mają charakter jedynie poglądowy i informacyjny.
Są własnością stosownych podmiotów i do nich należą wszelkie prawa autorskie i majątkowe.

Klient po zobaczeniu logotypu Twojej firmy nie powinien zastanawiać się do kogo należy i co oznacza. Dobre logo odzwierciedla wartości, styl i cechy marki.

Zamieszczone znaki graficzne mają charakter jedynie poglądowy i informacyjny.
Są własnością stosownych podmiotów i do nich należą wszelkie prawa autorskie i majątkowe.

Ile razy zdarzyło Ci się, że pomyślałeś „Gdzieś już widziałem podobne logo”? Powtarzanie tego, co ma konkurencja nie przyniesie dobrych efektów. Logo powinno jednoznacznie kojarzyć się tylko z jedną marką.

Zamieszczone znaki graficzne mają charakter jedynie poglądowy i informacyjny.
Są własnością stosownych podmiotów i do nich należą wszelkie prawa autorskie i majątkowe.

DLATEGO EKIPA ALENTO ZAPROJEKTUJE DLA CIEBIE LOGOTYP, KTÓRY BĘDZIE:

PASOWAŁ DO TWOJEJ BRANŻY I PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI

:

NOWOCZESNY I ZGODNY Z OBOWIĄZUJĄCYMI TRENDAMI

ŁATWY DO ZAPAMIĘTANIA I SKOJARZENIA Z TWOJĄ MARKĄ

MOŻLIWY DO WYKORZYSTANIA NA INNYCH ELEMENTACH SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Zobacz, dlaczego warto z nami współpracować

ZADZWOŃ LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ

NAPISZ DO NAS!

12 + 5 =

NAPISZ DO NAS!

1 + 6 =

Porady od praktyków marketingu

TYLKO wartościowe porady i wskazówki na temat marketingu i zmian w branży (spokojnie - my też nie lubimy spamu) - zapoznaj się z regulaminem newslettera.

Akceptuję regulamin newslettera i chcę otrzymywać wiadomości (w każdej chwili możesz się wypisać).

FreshMail.pl
 

Porady od praktyków marketingu

TYLKO wartościowe porady i wskazówki na temat marketingu i zmian w branży (spokojnie - my też nie lubimy spamu) - zapoznaj się z regulaminem newslettera.

Akceptuję regulamin newslettera i chcę otrzymywać wiadomości (w każdej chwili możesz się wypisać).

FreshMail.pl