XVI Koncert Chwały – Owocem Ducha jest Miłość…

Strona www

Wyzwania

 

Motyw przewodni

Pierwszy raz w historii Koncertu Chwały został zastosowany motyw przewodni. Zaproponowaliśmy motyw graficzny, aby podkreślić tożsamość wydarzenia i przesłanie „Owocem Ducha jest Miłość…”. Karol zaprojektował wielokolorowy motyw, pełen gradientów i energii. To było dosyć odważne posunięcie, ale spotkaliśmy się z dużym entuzjazmem, a projekt gołębicy porwał tłumy i był bardzo dobrze odbierany.

 

Projekty graficzne w przestrzeni miejskiej

Jesteśmy zwolennikami minimalizmu w projektowaniu, ponieważ wiemy jak wielką siłę marketingową posiada minimalistyczny projekt. W otoczeniu pstrokacizny to właśnie minimalizm się wyróżnia. Duża biała przestrzeń z wielką gołębicą, pełną intensywnych barw jest nie do zignorowania. Nasz mózg znacznie łatwiej przetwarza obrazy niż tekst. Dlatego zdecydowaliśmy się na to, aby grafiki dominował motyw gołębicy, a nie tekst. Użytkownik, który dostrzeże gołębicę poświęci także uwagę na tekst, bo obraz go zaciekawi.

 

Promocja w social media

Naszym zadaniem było także dotarcie do jak największej liczby użytkowników celem zwiększenia frekwencji wydarzenia. Odpowiednie targetowanie reklamy oraz optymalizacja pozwoliły na skuteczne dotarcie. XVI Koncert Chwały cieszył się największą frekwencją w historii wydarzenia. Oczywiście to w znaczniejszej części zasługa działań duszpasterskich i organizatorów, ale jesteśmy dumni, że mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę do tego sukcesu 🙂

Projekty graficzne: Karol Dobrowolski Web Design: Erwin Gałan Kampania Social Media: Erwin Gałan

Porady od praktyków marketingu

TYLKO wartościowe porady i wskazówki na temat marketingu i zmian w branży (spokojnie - my też nie lubimy spamu) - zapoznaj się z regulaminem newslettera.

Akceptuję regulamin newslettera i chcę otrzymywać wiadomości (w każdej chwili możesz się wypisać).

FreshMail.pl
 

Porady od praktyków marketingu

TYLKO wartościowe porady i wskazówki na temat marketingu i zmian w branży (spokojnie - my też nie lubimy spamu) - zapoznaj się z regulaminem newslettera.

Akceptuję regulamin newslettera i chcę otrzymywać wiadomości (w każdej chwili możesz się wypisać).

FreshMail.pl